torsdag 24 september 2015

Veckobrev för v 40

Kom på att jag glömde ta upp en grej på föräldramötet angående kalasinbjudningar. Bjuder man hela klassen går det bra att dela ut i skolanJ. Men bjuder man bara några, så får man dela ut inbjudningskorten på fritiden, för att undvika att någon känner sig utanför.



Jag kommer att hålla utvecklingssamtal höstlovsveckan och veckan efter det, v 42-43. Nästa vecka skickar jag hem förslag på tider och lite frågor jag vill att ni svara på.

Jag gör likadant med gymnastiken den här veckan. Vi kommer att fortsätta med skolgårdsorientering o har gymnastik tis, tors och fre. Inga ombyteskläder behövs utan springvänliga byxor och skor.
Ettorna jobbar vidare med bokstaven Ii.

Trevlig helg o trevlig vecka!
Hälsningar, Christina

Matlistan:
Måndag: Korvsås, makaroner
Tisdag: Mald leverbiff, potatis
Onsdag: Kycklinglår, ris, currysås
Torsdag: Morotssoppa
Fredag: Pizza