söndag 19 augusti 2012

Skolstart!

Hej o välkommen till skolan!
Jag hoppas att du har haft ett långt och härligt sommarlov! Ännu återstår det några dagar, men så småningom är det dags för oss att träffas i skolan igen!
Jag har fått veta att jag kommer att få en ny elev i klassen (åk 1). Hon heter Yamna Ekinci och jag hoppas att hon ska känna sig extra välkommen till vår klass! Vi ska alla göra vårt bästa att lära känna henne!
Jag ser fram emot att få träffa dig o få ta del av dina och de andras upplevelser som ni har varit med om i sommar! Jag vill påminna om att ta med lådan med sommarminnen första skoldagen. Alla kommer att få visa och berätta för varandra!
Skolan börjar alltså tisdagen den 21 augusti kl 8.30. Den här dagen slutar alla skolans elever kl 12.45.
I brevet skickar jag hem en skjutslista så att du tillsammans med mamma eller pappa kan kolla vilken taxi du ska åka med eller om du ska åka buss till skolan på morgonen.
Ha det så bra tills dess att vi ses!
Soliga hälsningar, Christina