fredag 4 april 2014

Veckobrev för v 15


Det har gått troll hemma hos mig med influensor o magsjukor. Jag hoppas att kommande vecka blir normal! Teatern har vi fått skjuta upp flera gånger nu o jag hoppas att vi kan framföra den på onsdag kommande vecka!

Yrsa o Alma kommer även nästa vecka på besök. Då får andra halvan av klassen läsa för AlmaJ.

Jag har flyttat vår bibbatimme till torsdag den här veckan.

I religionen kommer vi att prata om varför man firar påsk o i omgivningskunskapen börjar vi prata om vår o vårtecken.

Skicka med ombyteskläder på onsdag till gymnastiken. Då kommer vi att vara inne.

Skicka gärna med en plast- eller konservburk till skolan. Vi kommer att så gräs under veckan.

På torsdagen skickade jag hem en lapp från Hem o Skola. De planerar att göra en vårresa till Tom-Tits lör 17/5, så kolla enskild lapp för mer info.

Trevlig helg o trevlig vecka!
Hälsningar Christina

Matlistan;
måndag: Pizzagratäng,
tisdag: Kycklingpanna, ris
onsdag: Fiskpinnar, mos (Klassens önskematJ)
torsdag: Fläskfilé baconbus, pasta
fredag: Potatis o purjolökssoppa, bröd (önskemat 1-2C)